همه چیز درباره جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل یکی از انواع پرکاربرد جرثقیل های سقفی بوده که شامل ۶ حرکت بالابری، حرکت عرضی و حرکت طولی بوده و قابلیت پوشش دهی فضای هندسی مکعب مستطیل را فراهم می آورد.

جرثقیل سقفی امکان جابه جایی اجسام سنگین را برای شما فراهم می کند و در کل جرثقیل سقفی به دو نوع تک پل و دو پل تقسیم می شود که در این مقاله به بررسی جرثقیل سقفی تک پل می پردازیم.

مزیت های جرثقیل سقفی تک پل

  • وزن کم سازه جرثقیل
  • قیمت مناسب
  • در هنگام استفاده از جرثقیل تک پل سقفی محدودیت هایی که برای نوع دوپل آن وجود دارد، را نخواهید داشت.
  • عدم وجود محدودیت در ظرفیت حمل بار جرثقیل سقفی
  • عدم محدودیت در عرض جرثقیل ها حتی در مواقعی که ظرفیت آن با جرثقیل سقفی دوپل برابر است.
  • امکان نصب راهرویی تعمیراتی
  • قابلیت دسترسی به وینچ بالابر در مواقعی که نیاز به تعمیرات می باشد.
  • عدم محدودیت در نصب تجهیزاتی مانند مگنت، چنگک، کابین و غیره
  • سرعت بالا در نصب

همه چیز درباره جرثقیل سقفی تک پل

 عرض مفید و ارتفاع بیشتری در جرثقیل سقفی تک پل

نوع و مدل وینچ جرثقیل سقفی، عرض مفید و ارتفاع را تعیین می کند. در صورتی که قصد دارید ارتفاع مفید زیادی داشته باشید باید از وینچ های وزنه مقابل یا لوهدروم استفاده کنید، اما اگر می خواهید به عرض مفید بیشتر دسترسی داشته باشید باید مدل وینچ جرثقیل مناسبی را انتخاب کنید.

برای رسیدن به عرض مفید بیشتر انتخاب مدل وینچ جرثقیل ضروری است. در این مدل از مستقیم لینک در دو طرف پل آن قرار میگیرد و قلاب از کف پل فاصله کمی دارد که بسته به مارک وینچ قرار می گیرد.

در بیشتر وینچ های روز دنیا این سیستم وجود دارد. برای رسیدن به عرض مفید بیشتر، انتخاب کردن مدل وینج جرثقیل بسیار مهم است.

عموما وینچ هایی که گیربکس، درام و الکتروموتور در یک ردیف هستند، کمترین عرض مفید را دارند و در بعضی انواع که به آنها سری کمپکت می گویند، بیشترین عرض مفید را خواهید داشت. برای رسیدن به عرض مفید بیشتر باید ارتفاع و وینچ مناسب را متناسب با هم انتخاب کنید چرا که در این صورت می توانید با بالا بردن ارتفاع بالابر، درام بلندتر و عرض وینچ بیشتری داشته باشید.

لازم به ذکر است برای محاسبه عرض مفید و ارتفاع و هر نوع درخواست و نیاز شما مشاوران میهن سازان آماده پاسخگویی به شما هستند.

شرکت میهن سازان با ده ها پروژه موفق در زمینه ساخت و طراحی جرثقیل بهترین انتخاب برای انجام خدمات شماست، همچنین خدمات پس از فروش شرکت همواره در کنار شما و موجب آرامش شما خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *